هلدینگ مهاجرتی ویستا
شرایط مالی ما بهتر نشده است
رئیس فدراسیون ووشو:

شرایط مالی ما بهتر نشده است

امیر صدیقی گفت: متاسفانه مشکلات مالی فدراسیون ووشو برطرف نشده و انتظار حمایت از سوی وزارت ورزش را داریم.

به گزارش پایگاه خبری تماشاگران امروز/امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو درباره مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اظهار کرد: خدا را شکر مسابقات در سطح خوبی برگزار می‌شود و خیلی از قهرمانان و ورزشکاران نامدار ما در این مسابقات شرکت کردند. رقابت‌ها بسیار حساس برگزار شد تا از این حیث بتوانیم سال آینده در بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان حضوری بسیار پرقدرتی داشته باشیم و رقابت‌ها جذاب دنبال شد.

او درباره برگزاری مسابقات ووشو با حضور تماشاگران گفت: به هر حال بعد از اینکه فضایی به واسطه بیماری کرونا ایجاد شده بود یک مقدار در برگزاری مسابقات وقفه افتاد و هم تماشاگران را نداشتیم، اما خوشبختانه این دوره از مسابقات با حضور پرشکوه علاقه‌مندان به این رشته ورزشی برگزار شد و این خودش انرژی مضاعف می‌دهد و فضای بسیار خوبی برای تشویق ورزشکاران ایجاد کرده و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

صدیقی درباره وضعیت مالی فدراسیون ووشو گفت: متأسفانه شرایط مالی بهبود پیدا نکرده است و کماکان درگیر مسائل اقتصادی هستیم علی رغم اینکه انتظار وجود دارد که با توجه به اینکه در سال ۲۰۲۳ این فدراسیون می‌تواند نقطه اتکایی برای کاروان ورزش کشورمان در مسابقات بین‌المللی از جمله بازی‌های آسیای باشد منتظریم اتفاقات خوب رقم بخورد و هر چه زودتر حمایت‌های کافی از سوی وزارت ورزش صورت بگیرد.

صدیقی درباره اینکه یکی از روسای فدراسیون‌های ورزشی گفته که اگر بودجه را زیاد نمی‌کنید سقف انتظارات را پایین بیاورید، گفت: رشته ووشو به ما یاد داده که صبور و پرتلاش باشیم و ان شاالله بتوانیم همین قدر پرقدرت ادامه بدهیم و امیدوارم با همین سخت کوشی همانطور که توانستیم در مسابقات قهرمانی جوانان جهان بدرخشیم و قهرمان جهان شویم همین مسیر را ادامه بدهیم.

او درباره اینکه قول مدال در بازی‌های آسیای هانگژو می‌دهد، بیان کرد: ما امیدوار هستیم و تلاش می‌کنیم که این اتفاق بیفتد و نتایج دوره قبل بازی‌های آسیایی را بتوانیم تکرار کنیم، اما تکرار آن نتایج در این دوره کار دشواری است

 

منبع: ایلنا
EXNOVIN
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.